Saturday, October 8, 2016

Forex 123 System

Forex strategie 4 (Gewone 1-2-3 swaaie) Deur Edward Revy op 28 Februarie 2007 - 15:30. En hier is ons weer praat oor die strategie wat die toets van die tyd deurstaan. Dit forex metode is gebaseer op dieselfde studie van die definisie van ondersteuning en weerstand vlakke en handel oor die feit van hul oortreding. A handel setup vereis slegs 'n oop kaart en geen beperkings vir die geldeenheid of tydsberekening voorkeure. Toegang reëls: Sodra die prys maak dit deur die spilpunt Line - gesaai wit streep op die onderstaande figuur (opgestel deur gebruik te maak van die nuutste prys piek) - en sluit bo (vir uptrend) of onder (vir verslechtering neiging) die lyn te koop / dienooreenkomstig te verkoop. Uitgang reëls: nie ingestel. Dit kan egter uitgang gevind word met behulp van Fibonacci-metode of handelaars kan die afstand tussen punt 2 en punt 3 meet en projekteer dit op die grafiek vir uitgang. Toevoegings: as 'n bykomende hulpmiddel handelaars MACD kan gebruik (12, 26, 9). Die reëls vir toelating sal dan volgende wees - laat neem 'n sell orde: Wanneer MACD lyne afwaarts steek, kyk jy vir 1-2-3 opset om te vorm. Wanneer die prys begin aanval op die spilpunt Line jy seker dat MACD is steeds te koop verkope af (twee lyne op pad af). Sodra die prys sluit onder die spilpunt Line plek Sell orde. Dieselfde grafiek: MACD (12, 26, 9) is added.123 Trading System Maak wins met 123 handel stelsel Ons het 'n goeie forex stelsel om 'n goeie resultate te kry, en ons moet 'n eenvoudige handel strategie te maak sodat dit konsekwent kan gebruik deur die gebruiker. Uit my navorsing het ek 'n eenvoudige handel stelsel en maklik om te gebruik. Hierdie stelsel is wyd bespreek in forex forums in die web en dit kan inspirasie hulpbron wees om 'n handel stelsel wat ooreenstem met handelaars eienskap maak. Dit handel strategie gebruik 123 tegniek. hierdie tegniek is soos golf telling metode om die mark tendens rigting te voorspel. Dit handel stelsel word gebruik om tendens omkeer moontlikheid bepaal. 123 handel stelsel Hoe om te definieer 1, 2, en 3 handel 1 gemaak word wanneer die mark is in trending skuif en begin retrace, 2 is die rand van retracement vlak, 3 is wanneer die mark reeds 61,8 Fibonacci retracement vlak van punt bereik 1 en 2, maar steeds laer as punt 1. ons intreevlak is wanneer markprys trog punt 2 en ons stop verlies is op onderstaande punt 3 (lang posisie) of hoër punt 3 (kort posisie). Of as die markprys in 'n aktiewe mark, kan ons stop verlies vasgestel op onder of bo punt 1. En die verskillende tussen punt 2 en punt 3 kan ons gebruik vir ons beswil teiken. Dit is maklik om reg. Ons hoef nie enige tegniese aanwysers gebruik nie. Handel 123 byvoorbeeld 15 minute grafiek GBPUSD op 13 Desember 2010 het die mark prys was by 1,5793 en dan is die markprys beweeg af na 1,5718. Hierdie vlak was punt 1. Die punt 2 was by 1,5765 waar die mark reggestel. En dan gebruik ons ​​Fibonacci hulpmiddel om gemeet die moontlikheid van die punt 3. Met retracement meting ons het dat 61,8 in punt 1 en punt 2, en ons het punt 3 regoor 1,5736. In die handel bring die markprys is oor daardie vlak, maar hulle het nie meer as punt 1. Punt 3 is geldig. Nadat ons besluit punt 123, wag ons die markprys Gaan trog bo die punt 2, en ons gebruik hierdie vlak as oop koop handel sein en stop verlies is n paar pitte onder punt 3 of onder punt 1. Die wins teiken was die verskille tussen punt 2 en punt 3. ons kan 2 baie vir ons transaksie gebruik. Eerste lot was uit as die wins teiken vlak bereik. En dan het ons ons eerste stop verlies vlak tweede stop verlies, met die geld bestuur stelsel wat ons kan bevry van die saak risiko. Ons sekondêre handel is verskuif na sekondêre stop verlies. Dit handel stelsel is verenigbaar in 'n hoë wisselvalligheid markprys, en dit beteken Euro en Amerika handel sessie. Miskien wil jy ander artikels oor handel stelsel te lees - scalping handel stelsel 'n baie professionele forex handelaar met behulp van scalping handel stelsel en kry groot winste. In hierdie artikel sal ons gesels oor scalping handel strategie. - Trend retracement Trading System Vandag het ek sal deel oor scalping handel stelsel met behulp van Eksponensiële bewegende gemiddelde en MACD bewegende gemiddelde konvergensie divergensie aanwyser. - Renko Chart Trading System Renko grafiek gemaak deur die Japannese, is hierdie aanwyser net gemoeid met die mark prys, volume en tyd nie gebruik word nie. Renko grafiek vorm is soos 'n baksteen. - Aroon aanwyser Trading System Aroon aanwyser help buitelandse valuta handelaars om die tendens van die mark te bepaal. Die Aroon aanwysers weerspieël persentasie waarde en ambagte tussen 0 - 100. - DeMarker Trading System Dit is ons eerste artikel oor DeMarker aanwyser, in hierdie artikel wat jy kan leer oor DeMarker handel stelsel. Jy kan bestudeer oor DeMarker aanwyser koop en verkoop handel signal. Hans 123 Forex Trading System Liefde Trading koop / verkoop Arrow seine Probeer Dit Hans 123 is 'n forex stelsel wat enige forex webwerf in sy databasis moet hê, vandaar hierdie post vandag. Terwyl ek nie kan sê dit het 'n stelsel wat ek gebruik het was dit beslis gelei tot 'n tempo handel idees wat my gehelp het oor die jare. Hierdie stelsel was gewild oor 4/5 jaar gelede, maar sedertdien het dit nog nie bespreek sover dit gewoond te raak. In kort die handel stelsel is so eenvoudig soos dit kry. Jy neem 'n reeks oor 'n sekere timeperiod en 'n onderbreking van daardie reeks snellers jou in. Hans 123 Forex Tading System Reëls Eenvoudige Gekombineerde Breakout System vir euro / dollar en Britse pond / dollar - Determine die 06.00 CET 10.00 uur High Low op euro / dollar en GBP / USD - Determine die 10.00 CET 14.00 uur High Low op euro / dollar en Britse pond / dollar - Set BuyStop by High 5 pitte en SellStop by Lae 8211 5 pitte vir beide tydsraamwerke en beide geldeenhede - Set Doel prys op toetreevlak 80 pitte vir EUR / USD en toetrede 120 pitte vir GBP / USD - Set StopLoss by toetrede 8211 50 pitte vir euro / dollar en die buitenste ingang 8211 70 pitte vir GBP / USD. As die ander kant van die tempo is binne 50 pitte vir euro / dollar of binne 70 pitte vir GBP / USD dan sal die StopLoss daardie vlak wees (Longtrade: SL Laestrek 8211 5 pitte SellStop Shorttrade: SL High reeks 5 pitte BuyStop) - beweeg die SL om gelyk te breek na 'n wins van 30 pitte vir euro / dollar en 'n wins van 40 pitte vir GBP / USD - As 'n sekere posisie geneem en prys draai agains jy en dit breek die ander kant van die tempo kanaal draai dan. 8211If die tempo kanaal is breër as die stoploss eerste die stoploss sal getref word. As die tempo kanaal is nouer dan die stoploss dan slaan die ander kant beteken dat jy jou posisie te draai. Daar is net een beurt per tyd moontlik te maak. Hierdie reël is 'n gevolg van al die vorige reëls. Jy kan hierdie reël oorslaan as jy wil. - Op 24,00 CET alle bestellings verval en sluit alle ambagte op die mark. Op Vrydag doen ons dieselfde op 23,00 CET. Dit is minder as dit. Jy kan verskeie artikels en forums op die Hans 123 stelsel vind. Die meeste van dit sal 'n bietjie gedateer, maar moet jy nog die tyd neem om 'n bietjie soek en uit te vind wat jy kan. Dit kan 'n paar denkproses wat jou lei om jou ideale forex stelsel vonk. Ek het 'n paar aanwysers gevind in die netto bygevoeg. Ek het hulle almal sit in 'n lêer. Ek haven8217t persoonlik probeer hulle almal, maar jy moet weet wat om te doen met hulle deur now. The patrone van 123 MW Ek noem dit 123 MW omdat die 123 patrone gevorm soos 'n M of W, en die grafiek patroon is die kern van hierdie stelsel / strategie. Trouens, nie net in forex kaarte, maar jy kan dit vind in aandele, kommoditeite en ander finansiële bates. Hierdie grafiek patrone is baie maklik om te vind en jy kan dit vind oor die hele plek te alle tyd. Ek het selfs vermoed dat hierdie patroon is die kern van baie ander grafiek patrone gevind deur die kenners. Dit is regtig 'n groot Die Reëls van 123 MW Forex System ID graag om jou te wys 'n paar van die reëls. Hulle is verdeel in 4 dele naamlik: tydsraamwerke en Geld Bestuur Toegang Reëls Stop Loss Reëls winsdoelwit Reëls 123 MW Forex System 8211 tydraamwerke en Geld Bestuur: Jy kan hierdie stelsel toe te pas op enige tyd rame op die praktyk. Wil net laat weet en miskien bietjie om jou te herinner, op 'n kleiner tydraamwerk die prys aksie sal baie meer woelig wees en sal jy voel baie meer haas. Kleiner tyd is meer aggressief styl. Maar op 'n groter tydsbestek sal jy voel meer ontspan, maar jy sal 'n groter stop-verlies en 'n groter Neem Wins punt. Ek beveel aan dat jy nie meer as 2 van jou handel rekening per een handel risiko. Maar dit hang af van hoeveel geld op jou rekening, iewers ek waag 2 iewers 5. Die hang alles af van die situasie op daardie tydstip. As jy het 1 miljoen dollar op jou forex rekening dan Theres geen rede om meer as 2 risiko per handel sit. 123 MW Forex System 8211 Entry, Stop Loss en Neem Wins Reëls Dit is 'n eenvoudige forex stelsel, maar dit is hoogs winsgewend en die beste deel is ek gee dit vir jou gratis. As jy kyk na die foto hierbo, die inskrywing sein is by die breek van die nommer 2 punt en die keerverlies is effens laer / hoër die nommer 3 punt, sy maklik reg. Wat van die wins teiken (TP) wys Wel, daar is 'n paar opsies om jou wins punt sit. Sommige ghoeroes leer mense om die teiken wins sit met 'n Fibonacci berekening. Wel hierdie keer het ek sal dit vir jou makliker te maak. Bereken / tel die reeks tussen punt 2 punt 3, indien die reeks is 50 pitte dan ook jou doel wins 50 pitte, wat opsie nommer een. Die tweede wins teiken opsie is by jou teiken wins punt vermenigvuldig tot 1.5 (een en 'n half) tye van jou keerverlies. En die derde / laaste opsie is om dit te laat gaan en wag totdat die grafiek wys ons 'n einde / verswakking / ommekeer patroon. Hierdie foto hieronder beskryf die forex stelsel. Die voorbeeld hierbo is euro / dollar op 30 minute grafiek. Nommer 1 is die laagtepunt, nommer 2 is die hoogtepunt en nommer 3 is die hoër lae. Die prys binnegedring die nommer 2 punt, beteken dit dat die down tendens is verby en gereed om terug te beweeg. Jy kan jou lang handel effens sit met 'n koop aftrekorder op die bogenoemde van die nommer 2 punt. Vir 30 minute kaarte en sy op euro / dollar 5 pitte bo die nommer 2 punt is okay. En dan bereken ons / tel die reeks tussen nommer 1 tot nommer 2 (sy 70 pitte) en van nommer 2 te nommer 3 (sy 55 pitte). Jy kan 70 pitte en 55 pitte as 'n redelike teiken wins, en jou keerverlies onder die nommer 3. sit Weereens, jy kan sien uit die foto hierbo dat die prys aksie beweeg ongeveer 92 pitte. Ja, dit het afgegaan, maar dit het nooit jou keerverlies aangeraak. By the way die goud gekleurde zigzag lyne is zigzag fraktale aanwyser en die blou en rooi kolle is fraktale. Met hierdie twee forex aanwysers dit sal maak dat jy makliker om die prys aksie erken. Wag 'n bietjie, het ek iets gemis hier. Ja die down tendens is ook die maak van 123 patroon. Hier gaan ons. Die voorbeeld hierbo is euro / dollar 30 minute grafiek op 20 Mei 2011. Gaan op oop jou forex platform en check hulle uit. Die 123 patrone het nie gebeur nadat lomp of lomp tendens net, dit kom ook na neutraal / woonstel / sywaarts tendens. 123 MW Forex stelsel is die Beste Forex System / Metode Na jare van my ervaring het ek gesien dat 123 MW forex stelsel as die beste forex stelsel / metode as gevolg van verskeie redes: 123 MW forex stelsel is maklik om te gebruik. 123 MW forex stelsel het 'n groot wins en verlies-verhouding. 123 MW forex stelsel toegepas kan word op 'n paar. 123 MW forex stelsel toegepas kan word op enige tyd rame. 123 MW forex stelsel kan ontwikkel word in jou eie forex stelsel en styl. (Sommige mense te gebruik, selfs hierdie patroon as 'n kopvel tempo forex stelsel). 123 MW forex stelsel is onsterflik. Ek dont weet wat die eerste ontdek dit was, maar ek weet dit patroon is wat gebruik word deur professionele handelaars sedert die begin van die aandelebeurs as die basis van tegniese ontleding tot aan die einde van 'n tendens voorspel. Selfs iemand wat 'n e-boek en verkoop dit op die netto Die ontwikkeling van jou vaardighede om hierdie handel stelsel om 'n perfekte forex stelsel i jy regtig beveel aan my vorige post op verskeie grafiek patrone soos vlag en wimpel gelees word ontwikkel. driehoeke, Double Top en dubbele bodem. kop en skouers. verbreding top en uiteindelik die belangrikste een is hoe om die tendens te definieer. As jy die poste te lees en kyk na die grafiek patrone sal jy altyd sien die 123 grafiek patrone op hulle. Ek sal jou meer handel setup voorbeelde van hierdie 123 MW forex stelsel te gee op die volgende post. Update: Jy kan die 123 MW forex stelsels aanwyser en sjabloon vir MT4 hier. enige questionsHow om die 123-strategie effektief te gebruik Ek dink wat sal werk: Jy lyk asof jy net op soek na iets wat sal werk en begin om dit te laat werk nou. Wat tyd kyk jy As jy op soek is na 'n hoër tydraamwerke, sou ek kyk na Jackos forex huis van pyn draad, die James 16 grafiek draad (Ek gebruik net die pen bars uit nie, maar dit is 'n awesome stelsel), en die Trend Trading grafiek draad. Jy kan dit vind deur die gebruik van die soektog. As jy op soek is na 'n laer tydsraamwerke: Jy kan die stelsel II probeer, THV (baie soliede stelsel) my persoonlike is die Forex Force. As jy gaan om kleiner tydsraamwerke te doen, neem jou tyd en ken 1 paar, 1 keer raam, en 1 inskrywing amp hoe om af te sluit. Ek wil ook opkyk Ronald Rayguns muntstuk flip om te werk aan jou uitgange, IMHO dis die belangrikste ding van die saak. 'N Vrou ry my om te drink, en Ek het vergeet om haar te bedank: cool: Ek gebruik 'n 123 stelsel wat ek saam GRANULATEN EN SOMMIGE. Ek handel dit winsgewend. Ek sal jou 'n kort blik op dit te gee en as jy meer wil weet oor dit gerus om my te laat weet hoor. Ek gebruik dit op die 15 minute tyd raam. Ek gebruik TD dui op make-up die 123 patroon. Ek kyk vir 'n lang ambagte wanneer die mark gaan kort en kort ambagte wanneer die mark beweeg het. Ek neem die handel 1 pit van die hoë / lae van die 2. Ek agter die stop as die mark beweeg op / af. Laat my weet as jy belangstel om meer daaroor is. Die meeste van Vic Sperandios dinge is interessant, die meeste handelaars nie verstaan ​​123s gebeur op groot keerpunte (vir die TF jy handel). Ek gebruik 'n 123 stelsel wat ek saam GRANULATEN EN SOMMIGE. Ek handel dit winsgewend. Ek sal jou 'n kort blik op dit te gee en as jy meer wil weet oor dit gerus om my te laat weet hoor. Ek gebruik dit op die 15 minute tyd raam. Ek gebruik TD dui op make-up die 123 patroon. Ek kyk vir 'n lang ambagte wanneer die mark gaan kort en kort ambagte wanneer die mark beweeg het. Ek neem die handel 1 pit van die hoë / lae van die 2. Ek agter die stop as die mark beweeg op / af. Laat my weet as jy belangstel om meer daaroor is. hi, wat bedoel jy met TD punte. is dit 'n indi dat die 123 punte wat ek gebruik 'n 123 stelsel wat ek saam GRANULATEN EN SOMMIGE merk. Ek handel dit winsgewend. Ek sal jou 'n kort blik op dit te gee en as jy meer wil weet oor dit gerus om my te laat weet hoor. Ek gebruik dit op die 15 minute tyd raam. Ek gebruik TD dui op make-up die 123 patroon. Ek kyk vir 'n lang ambagte wanneer die mark gaan kort en kort ambagte wanneer die mark beweeg het. Ek neem die handel 1 pit van die hoë / lae van die 2. Ek agter die stop as die mark beweeg op / af. Laat my weet as jy belangstel om meer daaroor is. Hey Golfer: Ek het gewonder of jy enige ander aanwysers gebruik, dit wil sê bewegende gemiddelde, net gaan lank prys bo, ens of wil net gebruik maak van die 1,2,3, opgestel asof. Ek was op Skype vanoggend, het ek mis jou of het jy net nie op Dankie vir jou antwoord en het 'n groot naweek. Ek gebruik 'n 123 stelsel wat ek saam GRANULATEN EN SOMMIGE. Ek handel dit winsgewend. Ek sal jou 'n kort blik op dit te gee en as jy meer wil weet oor dit gerus om my te laat weet hoor. Ek gebruik dit op die 15 minute tyd raam. Ek gebruik TD dui op make-up die 123 patroon. Ek kyk vir 'n lang ambagte wanneer die mark gaan kort en kort ambagte wanneer die mark beweeg het. Ek neem die handel 1 pit van die hoë / lae van die 2. Ek agter die stop as die mark beweeg op / af. Laat my weet as jy belangstel om meer daaroor is. Hi Golferguy: Wil jy so goed om te verduidelik watter soort sleep stop en uitgange wat jy gebruik. Ive is die handel FEBS metode op die 5 minute, maar dit is 'n bietjie te vinnig vir my, wil om te kyk na 15 minute tyd raam. Dankie.


No comments:

Post a Comment